Retourbeleid

Mijn product voldoet niet aan mijn verwachting, wat moet ik nu doen?

Is het bestelde onderdeel niet naar verwachting? Bestelde onderdelen kunnen binnen 8 dagen na aankoop geretourneerd worden.

Stuur een e-mail naar info@renkensonderdelen.nl met het factuur nummer, wij kunnen u altijd nog helpen om wel het juiste onderdeel op te sturen. Als u een bevestiging van ons heeft gekregen mag u het onderdeel naar ons retourneren. Zorg ervoor dat het onderdeel goed verpakt wordt om eventuele transportschade te voorkomen.

Het retour sturen is geheel op eigen risico. Voor eventuele transportschade kunnen kosten in rekening worden gebracht.

Pakket niet ontvangen

Is je pakket niet geleverd of duurt het langer dan normaal? Meld dit dan binnen drie weken na ontvangst van de verzendbevestiging via e-mail. Wij moeten vermiste pakketten namelijk binnen 30 dagen melden bij PostNL. Wij lossen het dan samen met PostNL zo snel mogelijk op.

Verzendkosten

De verzendkosten voor het retourneren zijn op eigen kosten.

Verzendkosten kunnen in de volgende gevallen worden gedeclareerd:

⏺ Het onderdeel is defect geleverd.

⏺ Het ontvangen onderdeel is niet hetgene wat u had besteld.

Door de website te blijven gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

Deze site is standaard ingesteld op 'cookies toestaan", om je de beste mogelijke blader ervaring te geven. Als je deze site blijft gebruiken zonder je cookie instellingen te wijzigen, of als je klikt op "Accepteren" hieronder, dan geef je toestemming voor het gebruik van Cookies.

Sluiten